Блог објава

Последниве години, шопинг борбата помеѓу двата пола се разжештува. Мажите се повеќе се грижат за својот изглед, како за нега на телото, така и за надворешниот стил. Во минатото, машкиот стил се дефинирал на неколку парчиња облека, а негата на телото и ликот биле научна фантастика.

Денес пак, како што и инфографикот покажува (инфо за мажите од последниве 3 години), мажите се почесто може да се видат како чепкаат по рафтовите за креми за лице и брадамашки накит и аксесоари, па дури и како бираат женски продукти за нега, сакајки да ја изненадат својата поубава половина. Да, рачните часовницисеуште се број еден шопинг аксесоар кај мажите, но конкуренцијата и тоа како се зголемува.

Бројките се доказ. 420% раст на продажбата на машки grooming производи, 117% раст на продажбата на машки накит, голема конкуренција кај кремите за брада, очи и раце. И најинтересното, 76% раст на продажбата на женски производи купени од момците. Тука нема ништо за срамење, одлично е што мажите веќе не се плашат да ја покажат својата нежна страна, и се почесто може да видиме голем број на статии кои го подржуваат тоа. Fridaymk и Fridayshop се едни од нив.

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.